poniedziałek, 30 lipca 2012

Pokaż swoje śniadanie: tosty + sałatka

Co i nadszedł czas na ostatnie śniadanie, 7. z kolei. Od dawna nie jadłam pieczywa, ale ostatnio naszła mnie ochota na tosty. Ok, w takim razie chleb tostowy jest, potrzebne składniki też, bierzemy się do roboty.

Dzisiaj stanęło na pełnoziarnistych tostach z masłem, mozarellą i szynką. Rozpływający się ser, do tego plasterek szynki, trochę ketchupu. Mmm:) Obok sałatka z kukurydzy, pomidora, tofu oraz sosu duńskiego. Do popicia kawa zbożowa z mlekiem. Szybko i prosto, a dobre śniadanie gotowe dosłownie na przestrzeni kilku minut! Tak to się robi u mnie ;)

Cały poniedziałkowy zestaw śniadaniowy i elementy z osobna :)

6 komentarzy:

  1. Och, jak smacznie. :) Uwielbiam tosty.

    OdpowiedzUsuń
  2. Z masełkiem najlepsze. Uwielbiam takie tosty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tosty wyglądają bardzo smakowicie :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Tosty to jeden z bardzo smacznych sposobów na śniadania, :) u mnie najczęściej pojawiają się w wersji na słodko, ale i z mozarellą i szynką też bywają.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wczoraj miałam takie tosty na kolację ;) bardzo je lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Moje ulubione tosty! u mnie +plasterek pomidora do środka, pycha ;D

    OdpowiedzUsuń