czwartek, 26 lipca 2012

Pokaż swoje śniadanie: sałatka z jajkiem

Jak widzicie dopiero teraz udało mi się znaleźć trochę czasu żeby spokojnie usiąść i napisać posta dotyczącego śniadania :D Co prawda zjadłam je już z jakieś 14h temu i bliżej mi do następnego, ale posta umieścić trzeba. W końcu akcja to akcja i udokumentowane śniadania mają pojawiać się codziennie.

Rano ledwo co wyrobiłam się z przygotowaniem posiłku, jeszcze sfotografowaniem no i w końcu samym zjedzeniem :P Ale w końcu jakoś wyszło... :)
Chciałam coś z jajkiem, kilka pomysłów w głowie powstało i stanęło na sałatce z jajkiem. Żadnej wymyślnej, po prostu pomidor, czerwona papryka, odrobina sera żółtego i polędwicy drobiowej. Oczywiście ugotowane jajo oraz malutka ilość sosu z majonezu i słodkiej musztardy, tak dla smaczku. Na wierzchu ekologiczna przyprawa warzywna. Coś w rodzaju vegety, ale jednak to nie to, charakterystyczny aromat i posmak. Fajnie pasuje do jajek i sałatek. Do popicia ponownie kawa zbożowa z mlekiem ;)


 Po nałożeniu składników.

 Mieszanie.

 Do jedzenia marsz! :)

4 komentarze:

  1. Podziwiam. Mi to rano się nie chce nawet chleba masłem posmarować, najlepiej po prostu soku się napić, bo najprościej;p Szacun, że Ci się chce tak codziennie....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Śniadanie to dla mnie najważniejszy posiłek w ciągu dnia, wstanę wcześniej ale zjem... :)

      Usuń
  2. Pożywne i zdrowe śniadanie. :) Dobre śniadanie to podstawa.

    OdpowiedzUsuń