niedziela, 29 lipca 2012

Pokaż swoje śniadanie: niedzielna jajecznica

Już tak mam od pewnego czasu, że niedzielę łączę z poranną jajecznicą i kakao. Tak mam, jeśli niedziela, to też takie śniadanie, nic innego. A więc żeby tradycji było zadość, wstałam dziś przed pracą trochę wcześniej żeby się ze wszystkim wyrobić, usmażyłam pyszną jak jajecznicę na maśle i szynce, lekko doprawioną solą i pieprzem. Do tego towarzysz kakao, tym razem w wersji na zimno. Do miksera wlałam mleko, do niego dwie łyżeczki gorzkiego kakao w proszku. Włączyłam maszynę dosłownie na chwilkę, żeby się tylko składniki połączyły i zaraz super spienione letnie kakao było gotowe. Do tego tylko maca z masłem, serem żółtym i pomidorem i hiper śniadanie gotowe :> Zjedzone już niestety w małym pośpiechu, ale wyrobiłam się!

Jutro ostatnie śniadanie z serii i kończę, wszystko już przemyślane, zapraszam rano! ;)

 Pełen zestaw śniadaniowy. Tak tylko w niedzielę <3

Ta pianka! Z bliska.

2 komentarze:

  1. Twoje kakao do mnie woła... ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. już dawno nie jadłam takiego śniadania, chyba trzeba to zmienić :) ładnie:)!

    OdpowiedzUsuń