sobota, 2 czerwca 2012

English modern breakfast

Moja Mama to niekwestionowany mistrz kulinarny! Śniadanie, które dziś dla nas przyrządziła było wprost genialne!
English modern breakfast - ta nazwa mi pasuje. Angielskie śniadanie w nowoczesnej, lżejszej formie. Warzywa i owoce, jajka w koszulkach, tosty :) + słodka niespodzianka - Scones.

Dokładniej mówiąc nasze śniadanie składało się z pokrojonego awokado, rukoli z jajkiem w koszulce na wierzchu, z tostów z masłem oraz pysznych tradycyjnych angielskich ciastko-bułeczek - scones'ów. Na prawdę rewelacja smakowa. I niech mi tu ktoś teraz powie, że nie ma jak u Mamy!

A oto zdjęcia. Nie udało mi się uwiecznić tostów, ale wierzcie mi, to jedzenie przyciąga, nie ma zbyt wiele czasu na robienie fotek!


Może kiedyś przepisy, teraz nacieszcie oczy. Na sam widok zdjęć przypomina mi się TEN smak, mmm ^^


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz