wtorek, 17 kwietnia 2012

Makaronowo-pieczarkowo

 To był zdecydowanie szybki obiad. Najwięcej czasu zajęło chyba samo obieranie pieczarek.

Tradycyjnie, jak każde przygotowanie makaronu, trzeba zacząć od ugotowania makaronu. Tym razem zdecydowałam się na łazanki + dosypałam resztkę spaghetti. 

Szykowanie sosu rozpoczęłam od przygotowania pieczarek. Obrania ich, a potem pokrojenia. Na patelni rozgrzałam trochę masła. Wrzuciłam na nie podzieloną cebulę. Pozwoliłam jej się trochę podsmarzyć i zarumienić. Następnie dodałam pieczarki. Kolejne kilka minut smażenia. Ostatnim głównym składnikiem była kukurydza z puszki. Wsypałam ok. 1/2 puszki i wymieszałam z już szykującymi się elementami. 
Zajęłam się przygotowaniem lekkiego sosu, który po chwili dodałam na patelnię. Potrzebne składniki to: 3 łyżki śmietany 18%, 2 łyżki serka homogenizowanego, curry, papryka słodka, pieprz. 

Kiedy cały sos był już dobrze połączony i podsmażony, wystarczyło już tylko przelać go do garnka z makaronem i wymieszać. Gotowe!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz