poniedziałek, 16 stycznia 2012

Tosty z szynką i serem żółtym oraz z łososiem

Moja dzisiejsza śniadaniowa propozycja, to bardzo szybkie do przyrządzenia, a zarazem smaczne tosty! :)

Wariacji na temat tostów jest tak wiele! Ja postanowiłam przyrządzić dwa rodzaje: z szynką, serem żółtym, pomidorem i ketchupem oraz z łososiem i koperkiem. Nie kupowałam chleba tostowego, tym bardziej że na półce leżał jeszcze stary chleb. Już swoje tam odleżał, ale do zjedzenia się nadawał. Jestem zdania, żeby wykorzystywać wszystko co się ma pod ręką, byleby się nie zmarnowało :) Gdy włożycie do tostera kromki chleba, pod wpływem temperatury i podgrzewania pieczywo nabierze pysznego świeżego smaku, więc nawet nie poczujecie, że to nie dzisiejszy chleb :)
Co do jakże długich przygotowań... :D Moje poranne gotowanie rozpoczęłam od włożenia dwóch kromek chleba żytniego do tostera. W czasie, gdy pieczywo się podgrzewało, naszykowałam szynkę, ser żółty, łososia. Wyjęłam masło, ketchup i opakowanie koperku. Skończyłam przygotowania, a chleb był już gotowy. Wyjęłam go na talerz. Obie kromki cieniutko posmarowałam masłem, które od razu cudownie się rozpłynęło, na pierwszym toście ułożyłam pokrojony ser i szynkę, a na to położyłam kawałki pomidora i polałam odrobiną ketchupu. Na drugim toście wylądował łosoś, a na nim koperek, dla lepszego smaku. Na tym moja robota się skończyła. Pozostało tylko wziąć w garść talerz i kubek z gorącą herbatą i zajadać się smacznym śniadaniem! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz