czwartek, 26 stycznia 2012

Sałatka warzywna

Zastanawiałam się czy w ogóle warto wstawiać ten "przepis", bo w sumie sałatkę każdy może wymyślić i zrobić po swojemu. Wystarczy kilka ulubionych składników, miska, łyżka i po góra 10 min sałatka już jest gotowa.
No dobra, moją sałatkę potraktujmy w takim razie jako pomysł, bo myślę że przepis to za dużo powiedziane. :P

Sałatka warzywna --> kukurydziano-selerowo-jajeczna
Zużyte składniki: 3 jajka ugotowane na twardo + ~3/4 puszki kukurydzy + ~3/4 słoika pociętego selera + łyżka majonezu + łyżka jogurtu naturalnego + łyżeczka słodkiej musztardy
Sposób przygotowania: do miski przełożyłam odsączoną kukurydzę oraz selera, dodałam przeciśnietę przez cięciarkę jajka (przepraszam, ale nie wiem jak to inaczej nazwać... :D). W oddzielnym kubku naszykowałam sos z majonezu, jogurtu i musztardy. Dodałam go do warzyw i całość dokładnie wymieszałam, tak by wszystkie składniki dobrze się połączyły. No i to byłoby na tyle. Sałatka smaczna, prosta i szybka w wykonaniu. Mam nadzieję, że też ją polubicie. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz