sobota, 12 września 2015

Tarta. Awokado & cytryna.

Jak na co dzień, raz jest słodko raz słono.
Dzisiejszą sobotę mam nadzieję zaliczyć zdecydowanie do tych pierwszych ... !
 Zobaczymy co dzień przyniesie po tak dobrym piątkowym wstępie :))
Czuję powiew kolejnych zmian i nowości ... i wcale nie mam na myśli tym razem tych blogowych !!!

Nie mogłam się już doczekać, aby zamieścić kolejnego posta.
Posta prawie tak słodkiego jak tarta, którą dzisiaj się dzielę. A tarta nie byle jaka! 

Tarta z awokado & cytryną

A to nie koniec opisu. 
 Na spodzie z herbatników oprócz lekkiego musu ze słodzonego mleka skondensowanego, puree z awokado i cytryny znalazł się krem z mascarpone i gęstego jogurtu naturalnego. 
Lekkość rozpływających się w ustach kremów, łączących się w, słodką lecz nie przesłodzoną, całość bardzo fajnie kontrastowała z kruchawym spodem. 

#homemade
Tarta z awokado & cytryną

#homemade
Tarta z awokado & cytryną

#homemade
Z dobrej perspektywy/
Kolory lata /
Tarta z awokado & cytryną w tle
 #homemade
Tarta z awokado & cytryną /
 Proszę porcja raz /
Uroki fotografowania przy sztucznym świetle ...

 #homemade
Tarta z awokado & cytryną /
Krok po kroku /
Walka o ostatnie promienie słońca

Awokado awokado awokado /
Nie mogłam się oprzeć !

A ja walczę ze sobą, żeby nie stać się nocnym markiem i nie zakraść się do lodówki po jeszcze malutki maluteńki kęs tarty ...
...ale walkę wygrywam ! Silna wola górą !

Udanej soboty życzę dziś Wam i sobie !
Dnia słodkiego z niespodziankami tuż za rogiem !
:) :) :)

M.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz