niedziela, 26 maja 2013

Powroty i zmiany

Witajcie! 

Jak zauważyliście, dawno na blogu nie pojawiały się żadne posty ani nowe przepisy. Najpierw myślałam, że zrobię sobie miesięczną przerwę, potem jakoś wszystko nieco przesunęło się i w ten sposób mamy już 26 maja, a ja dopiero piszę. Mimo wszystko cieszę się z tej przerwy, bo pozwoliła mi przemyśleć kilka spraw. Dostrzegłam jak wiele jeszcze muszę się nauczyć i że warto próbować, niezależnie czy coś od początku wychodzi czy wygląda na zepsute. Trzeba walczyć do końca. Miałam również problem z nowymi pomysłami na potrawy, ciągle torty, ciasta, może jakiś quiche, a tu tyle ciekawych rzeczy dookoła. Od dzisiaj będę starała się szukać nowych smaków, prostoty przeplatającej się z niecodziennymi połączeniami i aromatami. Chcę poznawać nowe produkty i wszystkim się z Wami dzielić. Liczę na to, że będziecie ze mną i podzielicie się swoimi wrażeniami.

Wczoraj wróciłam z niesamowitego urodzinowego wyjazdu do Londynu. Był to tydzień wypoczynku, łażenia po tym ogromnym i tak różnorodnym mieście, smakowania i odkrywania nowości. Przywiozłam ze sobą nie tylko wspomnienia, które na długo pozostaną w mojej głowie i na licznych zdjęciach, ale także kilka kilogramów przepysznych kulinarnych książek! Przoduje w nich kuchnia brytyjska, której teraz będę uczyła się od Jamie'go Olivera i Nigel'a Slatera. Ale i na tym nie skończę!

Doszłam do wniosku, że moim celem nie jest skupianie się wyłącznie na wypiekach. Będę się wszechstronnie rozwijać. Na moim blogu będziecie mogli znaleźć już niedługo więcej różnorodnych propozycji. Będzie to zapis moich doświadczeń i kuchennych eksperymentów. Pojawią się nowe kuchnie, ciekawe zestawienia i worek dobrego humoru! Szykujcie się na nowe MasterofDisaster!

To już niedługo, a teraz zobaczcie kulinarny skrót londyńskiego tygodnia: (przepisy już wkrótce!)





Zdecydowanie najlepszy wieczór tego wyjazdu! Jamie's Italian! Ania, Renata, dziękuję <3

 Kolorowy weekendowy świat marketów. MALTBY street market & BOROUGH market

Czas stop. Coffee, tea & hot chocolate!





Próbujemy! 
(Brick Lane beigel with beef and hot English mustard,
hummus with guacamole and wholegrain pita,
salted caramel ice cream,
youghurt full of fruit and nuts,
Chineese cookie)



 W domu.
 Colorful & healthy salads, crumpet with salted butter and marmite,
lamb with vegetables. 
Moc inspiracji!

Jagnięcina mojej roboty! Już niedługo pojawi się w większej oprawie!
Bye!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz